Про впровадження нових державних стандартів

у 2-му та 5-му класах Оситнянської ЗШ І-ІІ ступенів

 

З метою визначення рівня адаптації учнів 5-х класів до навчання у середній школі психологічної атмосфери в класних колективах, порівняння ефективності організаційної діяльності вчителів 4-х класів та вчителів-предметників, на виконання річного плану роботи школи протягом жовтня- листопада 2013 року  проводився класно-узагальнюючий контроль у 2-му та 5-му класах. Адміністрацією закладу вивчалося питання щодо впровадження нових державних стандартів, об'єднання зусиль усіх суб'єктів навчально-виховного процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінно­му розвитку дітей і підлітків школи, щоб намітити цілісну програму індивідуального суп­роводу та надати рекомендації щодо роботи індивідуально з кожною дитиною та класом у цілому.

Протягом контрольного періоду були відвідані уроки, перевірені зошити, щоденники, проведено нараду.

Склад класу становить 6 учнів, класний керівник Урсалова О.Ю.

За підсумками перевірки встановлено, що  в класі немає жодного учня з високим рівнем знань, але є резерв (Вайвала  Каріна ). Ці учні мають необхідну навчальну підготовку й бажання показати високі результати. До уроків готуються старанно. Мова учнів добре розвинута. Вони вміють чітко відповідати на запитання, самостійно виконувати завдання, творчо ставитися до опанування нового матеріалу.

Деякі   учні знизили рівень навчальної роботи (Коцеруба Ігор). Їм не вистачає систематичності у виконанні домашніх завдань, вміння зосередитися, бути активними на уроках.

  Учителі, які працюють в 5-му класі регулярно й об’єктивно перевіряють наявність і якість виконання класних і домашніх робіт, звертають увагу на низьку культуру записів, охайність ведення зошитів, щоденників. Учні для виправлення помилок використовують у зошитах коректор, що є порушенням єдиного орфографічного режиму. Протягом класно-узагальнюючого контролю адміністрація неодноразово відмічала низьку культуру спілкування учнів. Класні керівник Урсалова О.Ю.. запланувала та проводить  виховні години, спрямовані на розвиток творчих здібностей дітей, прищеплення навичок здорового способу життя, на розвиток зацікавленості у результатах навч

Відвідані уроки з української мови показали, що вчитель володіє методикою побудови знань на уроках застосовуються різні форми та методи роботи, котрі активізують учнів для сприйняття матеріалу, що вивчається, вчитель формує у п’ятикласників навички серйозної роботи з підручником, привчає точно, глибоко вивчати основний матеріал, чітко розділяти його на частини, часто спонукає дітей зачитати з підручника, підтвердити думку реченням з підручника, повторити інформацію за вчителем, і все ж окремі учні (Коцеруба І.) погано запам’ятовує , повільно реагує на зміну види роботи. Контрольний диктант з мови дав такі результати:

 

Початковий р-нь

Середній р-нь

Достатній р-нь

Високий р-нь

1

2

3

 
 

 

Учні допустили помилки: м’який знак у суфіксах, голосні у відмінкових закінченнях прикметників кома в складному реченні. На уроках світової та української літератури діти показали, що полюбляють казки, але не всі учні (Морарь О.) вміють продемонструвати вміння переказувати текст казки, виразно читати. Перевірка читацьких формулярів в шкільної бібліотеці показала що учні (Коцеруба І.) не відвідує бібліотеку.

На уроках математики більшість учнів беруть активну участь у математичній розминці, рахують правильно визначають порядок дій, але видно, що учні не зовсім швидко призвичаїлись до самостійної роботи, є проблеми у розв’язанні нестандартних ситуацій, що вимагають  мислительської діяльності. Контрольна робота дала такі результати: 

 

Початковий р-нь

Середній р-нь

Достатній р-нь

Високий р-нь

1

2

3

 

 

 

Учні допустили помилки: не виконали правильність дій, віднімання, ділення, невірний шлях розв’язання задачі, помилки під час обчислення . В цілому вчителю слід звернути особливу увагу на обчислювальні навички учнів. Проводити індивідуальні заняття з учнями, які мають початковий рівень (Коцеруба І.).

         На уроках німецької мови вчителем здійснюється індивідуальний підхід до учнів, через різний рівень підготовки та знань учнів застосовується різні форми і методи навчання, в значній мірі використовується наочність, але найбільшу турботу викликають учні (Коцеруба І., Орлова О.).

Контрольна робота дала такі результати: 

 

Початковий р-нь

Середній р-нь

Достатній р-нь

Високий р-нь

2

2

2

 

Успішність – 66,8                                        Якість -  16,6

   Перевірка зошитів показала, що в основному виконуються єдині вимоги до оформлення зошитів, класні роботи перевіряються систематично, виконується робота над помилками.

         Викладання історії – діти виявляють інтерес до предмета, майже всі учні активні на уроках. Вчитель використовує картки , наочні посібники.

         На уроках фізичної культури – заняття відповідають програмі викладання, дітям пропонується цікаві вправи на етапі розминка, естафета. Учні із задоволенням займаються бігом, але слід зазначити, що є учні у яких фізичний стан нижче середнього.

© 2013 Усі права захищені.

cтворити безкоштовний сайтWebnode