Концепція початкової освіти

09.02.2016 08:50

17 грудня 2015 року в Міністерстві освіти і науки України відбувся круглий стіл «Концепція розвитку початкової освіти у контексті реформування загальної середньої освіти», де видавництво «Ранок» представляли керівник напряму «Початкова школа» Майя Сушкова і директор київського представництва Валентина Ущенко.

Під час заходу з виступами слухали заступника Міністра освіти і науки України Павла Хобзея, , директора Інституту модернізації змісту освіти Наталію Вяткіну, доктора пед.наук, завідувача відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України Анжеліку Цимбалару. У обговореннях взяли участь також методисти початкової освіти обласних ІППО , вчителі та науковці.

Павло Хобзей зазначив, що початкова школа відіграє провідну роль у сфері загальної середньої освіти, адже саме з неї зароджується подальший розвиток і формування дитини. Водночас, за словами заступника Міністра, існує питання відновлення довіри суспільства до школи та вчителів, а ще одним важливим кроком у розвитку початкової освіти є залучення батьків до навчального процесу дитини. Була надана аргументація, чому початкова школа у майбутній 12-річці має займати, як і раніше, 4 роки, а не 5, як обговорювалось протягом 2015 року.

Директор Інституту модернізації змісту освіти Наталія Вяткіна розповіла про зміни, що відбуваються в початковій школі, зокрема, у програмах. Було обговорено питання введення нових підходів у підвищенні кваліфікації вчителів. Зазначено, що підручники для нової 12-річної школи також мають створюватися за новими принципами.

 Під час круглого столу завідувач відділу початкової освіти НАПН України Анжеліка Цимбалару презентувала проект Концепції початкової освіти – результат спільної роботи Інституту педагогіки НАПН України та Міністерства освіти і науки. В процесі підготовки документу було враховано зарубіжний досвід: вивчались аналогічні документи Сполученого Королівства Великої Британії, Республіки Білорусь, Польщі та ін.

Анжеліка Цимбалару повідомила, що розпочинається третій етап роботи над проектом, який триватиме до 18.01.16. На її думку, це найважливіший етап, адже сьогодні напрацювання проекту виносяться на широкий загал для обговорення педагогічної громадськості. Одними з запропонованих змін стали перехід на часткове предметне інтегрування для отримання цілісних знань і зменшення сумарного навантаження на учня за рахунок зменшення годин на деякі предмети. Також пропонується зменшити вплив обовязковогооцінювання на психологічний стан дитини і відмовитися від оцінок у 1-3 класах.

 

Koncepciya_pochatkovoi_osvitu_.pdf (332455)

Контакт

Оситнянська ЗШ І-ІІ ступенів

osytna.schkola@mail.ru

Кіровоградська обл., Новомиргородський р-н., с. Оситна, вул. Шкільна 1.

(05256)96-6-18

Пошук

© 2013 Усі права захищені.

cтворити безкоштовний сайтWebnode